شما طبیعی زایمان میکنین یا سزارین؟؟

۲۴ پاسخ

سزارین شکر خدا

سزارین. دومم

اگه دکتر اذیت نکنه سزاختیاری

ماما همراه باید از کجا بگیریم ؟؟

سزارین اولی هم سزارین بودم

طبیعی

ان شاا طبیعی

اول میخاستم طبیعی زایمان کنم بعد دیدم بعدش افتادگی رحم و مثانه داره جراحی زیبایی باید انجام بدم از طرفیم دلم نیومد شوهرم کلی پول بده اما الان اول میگم چشمش کوررر باید بده لیاقت دلسوزی نداره بعدم ارزش نداره دو سه بار بعد دوباره برم زیر تیغ جراحی در نتیجه تصمیمم شده سزارین

طبیعی

نمیدونم چیکار کنم🥺

انتخابم سزارینه
ولی خوب مشکوک ب زایمان زودرسم🥴احتمالا قبل سزارین برم طبیعی🤣

سزارین

سزارین

هرچی خدا بخاد😂😂

من طبیعی دوس دارم و مطمعنم ک موفق میشم😍

طبیعی

طبیعی

من اولی سزارین بوده دومی هم طبعا سزارین

طبیعی

سزارین

الویت اولم طبیعی ولی اطرافیان هی نه میارن و ادمو میترسونن

نمیدونمم کاش یکی بهم بگه😓😂🤦‍♀️

طبیعی

سزارین

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان قندِ عسل🍯 مامان قندِ عسل🍯 هفته سی‌ام بارداری