خانوما تو شیردهی بیسکوییت کاکائویی و اینا میتونیم بخوریم؟

۳ پاسخ

اره منم میخورم

اگه الرژی به پروتئین گاوی نداشت جوجه ، بله میتونی

آره چرا نشه... موردی داره مگه؟

سوال های مرتبط

مامان شاهان جون مامان شاهان جون ۱۵ ماهگی