۲۲ پاسخ

منم مشکل شمارو دارم عزیزم دخترم شیر نمیخوره دکترم بردم هیچ فایده ای نداره ولی وقتایی که بیدار و شیر خودمو نمیخوره با سرنگ با قطره چکون با هر چیزی که راحتی بهش شیر بده من یه شیشه شیر بی بی لند دارم سوراخ سرشو خیلی باز کردم دهنش نمیزارم فقط از دور دهنش میکنم اینجوری با گریه و زوری بهش میدم مجبورم وزن زیادی نداره این کارو بکن به هر روشی شده بهش شیر بده تا ۵ ماهگی دیگه کمکی رو شروع کن دکترا میگن ۶ ماهگی ولی من ۵ ماهگی شروع میکنم

عزیزم با دکتر مشورت کن اگه میشه کمکی رو شروع کن ،حداقل بدنش ضعیف نشه ،مولتی ویتامین هم بهش بده شاید اشتهاش بیشتر شد ،پسر منم باید سرگرمش کنیم یا تو ماشین یا تو خواب میخوره تو بیداری نهایت 30تا با بدبختی میخوره

میگم شاید شیرش خوشمزه نیست

آیهانم همینجوریه شیشه ک اصلا نمیگیره سینه خودمم بهش میدم نمیخوره همشم گریه می‌کنه باید بگیرمش بغل بچرخونمش
چهار ساعت گرسنه میمونه 😢

دقیقا منم بیچاره شدم هیچ جوره شیر نمیخوره خدایا چیکار کنم من 😭😭😭

من حتی قرص خارجی نکسیم دکتر بهش داده ولی فایده نداره

دختر من حتی قرص خارجی نکسیم دکتر برا رفلاکسش داده فایده نداره

عزیزم دختر منم همینجوره،انقدر باید صبر کنم تا بخابه و ب زور شیر بخوره

شیر چی میدی بهش

الهی بمیرم
هیچی هم رو بچه ها جواب نمیده
خدا خودش کمکمون کنه

رفلاکس نداره؟

عزیزم پسر منم نمیخوره ناراحت نباش

داروی رفلاکس اثر نکرد؟

از سر لاک خوری استفاده کن

بردی دکتر

رفلاکس داره شاید باید دارو بدی بهش کخ بتونه بخوره

چقدر ناراحتی دختر آروم باش بچه منم دقیقا۴ ماهشه همینطوریه اصلا نکران نباش گرسنه بشه میخوره بعدشم ۲ساعت ونیم ۱با باید شیر بدی شما حتما هردقیقه میری سراغش اونم خب معلومه که نمیخوره

دخترمنم همینه با این تفاوت ک شکاف لبو کام داره عمل داره و‌من دارم میمیرم جون میدم😔😭💔

وزنش چقدر بچه تون

یکم مولتی ویتامین بمال ب سرشیشه ی نقطه میخوره

شیر خودت نمیخوره؟

درکت میکنم پسر منم امروز اینجوری بود خوردن دستاشو به خوردن شیر ترجیح میداد

سوال های مرتبط