۵ پاسخ

میگم خانوماشماهاقطره آهن روکی میدین یعنی چه موقعی بهتره بدیم

دقیقااا بخدا دختر منم همینه امروز از ساعت۱ظهر تا همین الان دارم سعی میکنم بخوابونمش ولی نمیخوابه و ی ریز داره گریه میکنه مغزم دیگه سوت می کشه

وای آره بخدامنم خسته شدم وقتی خوابه که هیچی وقتی بیداره هیچ جوره وانمیسته اصلادایم نق میزنه وگریه میکنه🥲

خواب بودن ک خوبه بکارات میرسی

کولیک داره

سوال های مرتبط