خیلی هوس جیگر کردم بخورم اشکالی نداره؟

۱۰ پاسخ

من 2 بار خوردم مشکلی نداشت

ترجیا بخاطر مقدار زیاد رتینول و ویتامین A میگن نخورید بهتره ولی در حد خیلی کم که فقط هوست بخوابه اشکال نداره

اره بابا بخور.. دیگه اخراشی چیزی نمیشه. اما خب زیاده روی نکن

نههه من چند بار خوردم

من خوردم هم اوایل بارداریم هم دو هفته پیش خدارو شکر هیچ مشکلی برام پیش نیومد فقط زیاد روی نکن در حد رفع هوس بخور همه چی خوردم من والا فقط زیاده روی نکردم

نه منم چندباری خوردم مشکلی پیش نیومده

بهتره اگه میخوای بخوری کم بخور

من حوس خربزه کردم خوردم هم گلو درد شدم هم شکمم ریخته بیرون😔

یه جا نوشته بود درماه یه سیخ اندازه سه تا دونه اشکال نداره

من دیگه بعد ۳۰ هفته خوردم
الان اوکیه فقط زیاده روی نکن

من اولا بارداریم خوردم

سوال های مرتبط

مامان کارن و ماکان


🩵🩵 مامان کارن و ماکان 🩵🩵 ۷ ماهگی
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری
مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 ۱۰ ماهگی