۲ پاسخ

طبیعیه چون مثانت فشار میاد بهش دسشوییت میگیره... تر کشیدن هم طبیعیه من الان هم تیر کشیدن رو دارم

آخ گفتی منم همینم ولی چون کیست دارم ترسیدم گفتم شاید برای اونه دردم

سوال های مرتبط

مامان فندوقی مامان فندوقی هفته نهم بارداری
مامان ماهورا💖 مامان ماهورا💖 ۸ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هورام💙 مامان هورام💙 هفته سی‌وپنجم بارداری