خانوما بچم بدنش داغه چکار کنم بیاد پایین

۳ پاسخ

با ی دستمال مرطوب رو بدنش بکش
اگه شیر خودتو میخوره عرق کاسنی و شربت خاکشیر درست کن بخور
خواهرم واس بچه هاش
پیاز رو حلقه حلقه مییبُره و می‌ذاره کف پای بچه و جوراب پاشون می‌کنه خیلی عجیبه اما تمام تب بچه هاش ازبین میره

با تب سنج اول تبشو بگیر بالای ۳۷.۵ نباید باشه تب را باید سریع ببری دکتر
کلاس امادگی زایمان میگفت تب را بگیر اول بعد لباسای بچه را کم کن اگه محیط خیلی گرمه متناسبش بکن پنج دقیقه بعد بگیر اگر پایین اومده بود که خیلی پوشوندی به بچه اگر تعییری نکرده بود درجش سریعا برسونش دکتر تب خطرناکه

بهش زیاد شیر بده پسر منم همین طوری بود بلدم دکتر گف بهش زیاد شیر بده براش شیر خشک نوشت کنار شیر خودم میدم

سوال های مرتبط

مامان رُزا🌹🎀 مامان رُزا🌹🎀 روزهای ابتدایی تولد