خانما بچم واکسن دوماهگی زده تب 38.5 کرده

۳ پاسخ

پاشویه کن و قطره پاراکید دوبرابر وزنش بده بهش،اگه بیشتر شد ببرش بیمارستان سریع

قطرشو مرتب بده و پاشویه کن و دستمال خیس کن بزار رو پیشونیس اینا منم پچم موقع واکسن تب زیاد داشت دکتر گف اگ ۳۹ یا ۴۰ بود باید ببری بیمارستان انشاءالله تا فردا خوب میشه

خب اشکال نداره.. استامینوفن دادی؟

سوال های مرتبط

مامان مهرآمین 🩵 مامان مهرآمین 🩵 ۵ ماهگی