خانما جواب ازمایش قندم گرفتم لطفا نگاه کنید نرمال یا بالاست

تصویر
۳ پاسخ

یه کم عفونت اداری داری

قند ناشتات لب مرزه رعایت کنی اوکی میشه

قند ناشتات بالاست

سوال های مرتبط

مامان مامان قند عسل مامان مامان قند عسل ۸ ماهگی
مامان ماهان وتودلی مامان ماهان وتودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه 👶 مامان جوجه 👶 ۶ ماهگی