۳ پاسخ

قندت بالاست اما انسولین لازم نیستی باید خیلی رعایت کنی

قندت بالاست

قندت بالاس

سوال های مرتبط

مامان مهدیار💙 مامان مهدیار💙 ۹ ماهگی
مامان کیان💙 مامان کیان💙 ۱۲ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان 💙علیهان💙 مامان 💙علیهان💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلا خانـوم👧🏻🩷🐥 مامان دلا خانـوم👧🏻🩷🐥 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان قند عسل مامان مامان قند عسل ۸ ماهگی