اشکالن داره بده بخوره..شاهان من شیرپاستوریزه ک میدم یبوست شدیدمیگیره..دیگه دکتر ک بردم گفت بجاش هروعده ای ک میخوابدی شیرخشک بده..روزا ک کلانمیخوره شباقبل خواب۱۸۰تامیخوره فقط
من باید از شیشه بگیرمش
دختر منم
خب بخوره میدونی چقدر مفیده براش من از خدامه تا 5سالگی هم شیرخشک بخوره 60نوع املاح داره توش شیرپاکتی چیزی نداره که
شیرگاو بده دیگه
عب نداره پسرمنم سه تا ۱۲۰ تا میخوره
هیچ عیبی نداره بده
هووو هنوز نگرفتی ازش😬😕😕😕😕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.