مامانا پسرم شبا هنوز ۱۲۰تا شیرخشک میخوره نمیدم یعنی دیوونه میشه

۸ پاسخ

اشکالن داره بده بخوره..شاهان من شیرپاستوریزه ک میدم یبوست شدیدمیگیره..دیگه دکتر ک بردم گفت بجاش هروعده ای ک میخوابدی شیرخشک بده..روزا ک کلانمیخوره شباقبل خواب۱۸۰تامیخوره فقط

من باید از شیشه بگیرمش

دختر منم

خب بخوره میدونی چقدر مفیده براش من از خدامه تا 5سالگی هم شیرخشک بخوره 60نوع املاح داره توش شیرپاکتی چیزی نداره که

شیرگاو بده دیگه

عب نداره پسرمنم سه تا ۱۲۰ تا میخوره

هیچ عیبی نداره بده

هووو هنوز نگرفتی ازش😬😕😕😕😕

سوال های مرتبط