خانوما کیا اوایل بارداریشون خونریزی داشتن؟بعد خوب شدین؟؟

۴ پاسخ

اره رفتم دکتر شیاف داد گفت ۴۸ساعت دیگه دوباره ازمایش بدم

من دارم فعلا دارم شیاف و آمپول میزنم

خونریزی تون در چه حده؟

من داشتم
شما هم داسنی

سوال های مرتبط

مامان خانومِ غنچه 🌸🍃 مامان خانومِ غنچه 🌸🍃 هفته پنجم بارداری
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان قندولک مامان قندولک هفته نهم بارداری
مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان حسین وحنانه🌹🌹 مامان حسین وحنانه🌹🌹 قصد بارداری
مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وششم بارداری