خانوما کیا اول بارداریشون لکه بینی داشتن بعد خوب شدن؟؟

۴ پاسخ

منم تا اون هفته لک بینی داشتم شیاف گذاشتم خوب شدم خداروشکر

بگیر بزار مقعدی من از هفته ۴ لکه بینی داشتم روزی دوتا میزارم‌

من داشتم دو بار نمی‌دونم از چی بود
انگار خون مرده بود که قهوه ای رنگ ازم خارج شد
ولی دیگه ندیدم خداروشکر

من چون هماتوم داشتم خداروشکر رفع شد

سوال های مرتبط

مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان خانومِ غنچه 🌸🍃 مامان خانومِ غنچه 🌸🍃 هفته پنجم بارداری
🎀𝓐𝓽𝓮𝓷𝓪 🎀𝓐𝓽𝓮𝓷𝓪 قصد بارداری
مامان سوفی و سام مامان سوفی و سام هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا 🥹💗 مامان هدیه خدا 🥹💗 هفته بیست‌ونهم بارداری