من خونریزی کم بود ولی سونو دادم سایزش بزرگ بود ببین استراحت مطلق باش یعنی فقط برای دستشویی از جات پاشو بعدش شیاف رو هر ۱۲ساعت یکبار بزار مقعدی استفاده کن رابطه اصلا نداشته باش تا خونریزیت قطع بشه
من تو بارداری اولم داشتم سالم بود رفتم دکتر شیاف داد و استراحت
خواهش عزیزم
من خودم از ۶هفتگی داشتم خیلی اذیت شدم تا ۱۴ هفتگی که خدا روشکر کلا جذب شد من سایز هماتومم بزرگ بود
پس استراحت مطلق باش اگه لکه بینی داری شیاف بذار از مقعد رابطه اصلا نداشته باش تا بری سونو یه مدت بگذره رعایت کنی جنین رشد کنه خوب میشی
فردا اول وقت برو سونو بده اگه هماتوم داشته باشی باید استراحت مطلق باشی اصلا سرسری نگیر
من در حد یک هفته بود با شیاف رفع شد منم هفته شما بودم پیگیری که باید بکنین حتما ولی این هفته خا پیش میاد من مردم و زنده شدم تا گفتن سالمه خداروشکر
منم یک ماهه دارم با وجود شیاف و آمپول
هماتوم دارم
عزیزم به احتمال زیاد هماتوم داری و برای همونه نگران نباش و شیاف استفاده کن
من ۹ هفته و ۶ روز ی بار لک دیدم رفتم سونو گفتن جفتم پایینه
من داشتم سر بچه اولم
من داشتم صورتی بود شیاف استفاده کردم بعدش معلوم شد هماتوم دارم
برو دکتر یام از الان شیاف بزار هر هشت ساعت برا من یه هفته طول کشید قطع شه کلا نا امید بودم اما خدارو شکر قلبش تشکیل شد الآنم زیاد راه برم یا سرپا باشم لکه بینی دارم و هنوزم شیاف استفاده میکنم
من ۴،۵روز لک داشتم فقط
همچنان دارم شیاف استفاده میکنم ولی یماه بیشتره دیگه لک ندارم الحمدلله
نگران نباش
خیلیا لک دارن و چیز خاصی نیس
شاید هماتومه
به دکتر بگو شیاف میده
حتی با لکه قرمز هم این امکان هست
من که دارم
البته هماتوم دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.