همه اوایل بارداریشون تکرار ادرر داشتن

۷ پاسخ

منم دارم

من از هفته ۱۲ ب بعد دارگ

من داشتم

من با تکرر ادرار میفهمم باردارم😑🤦🏻‍♀️ هر ۲دیقه میگیره

برا هرکسی فرق می‌کنه عزیزم همه ندارن

من نه

من داشتم رفتم ازمایش دادم عفونت ادراری بود دارو داد

سوال های مرتبط

مامان خانومِ غنچه 🌸🍃 مامان خانومِ غنچه 🌸🍃 هفته پنجم بارداری
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان قندولک مامان قندولک هفته نهم بارداری
مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان خانومِ غنچه 🌸🍃 مامان خانومِ غنچه 🌸🍃 هفته پنجم بارداری