برای من دقیقا مثل شما ۱۲ هفته ۶ روز رفتم اما طول سرویکس ۵۰ بود برای من انشاالله به سلامتی به آغوش بگیری گلم
ضربان بچه اولم 140بود پسر بود
خوبه خداروشکر
طبق پریودی چند هفته بودی؟
جنسیت هم گفت؟
احتمال پسر داد یا دختر.میگن اگر ضریان قلب بالا باشه دختر
عالی هس خداروشکر
خیلی خوبه عزیزم انشاءالله بادل خوش بغلش کنی😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.