سلام اینم سونو من امروز رفتم

تصویر
۶ پاسخ

برای من دقیقا مثل شما ۱۲ هفته ۶ روز رفتم اما طول سرویکس ۵۰ بود برای من انشاالله به سلامتی به آغوش بگیری گلم

ضربان بچه اولم 140بود پسر بود

خوبه خداروشکر
طبق پریودی چند هفته بودی؟
جنسیت هم گفت؟

احتمال پسر داد یا دختر.میگن اگر ضریان قلب بالا باشه دختر

عالی هس خداروشکر

خیلی خوبه عزیزم انشاءالله بادل خوش بغلش کنی😍

سوال های مرتبط

مامان آیماه مامان آیماه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی