اره عزیزم منم هفته هشت بارداری ام چند وقت پیش سرما خوردم همش ابلیمو عسل خوردم نگران نباش فقط صبحها که بیدار میشی اب نمک قرقره کن
عسل کم مصرف کن طبعش گرمه
عسل خوب نیست
آره عزیزم من دکترم برای حالت تهوعم گفت بخورم خیلی هم خوبه
واقعا من هرصبح عسل و ابلیمو میخورم اوایل عسل و نون 🥲😂
درحد یه آبلیمو عسل اشکال نداره که ۱ قاشقم نمیشه هربار اشکال نداره در اون حد بخور
عزیزم عسل گرمه
من شنیدم تا ۳ماه اول نباید خورده بشه
اره بخور
هفتت پایینه عسل نخور
اره گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.