بچه ها چرا اینقدر بوی شیرخشک اپتامیل بده🥲
بو ماهی مرده میده😤

۵ پاسخ

وای شیر مادرم خیلی بد مزهست من یه بار یه قاشق شیر مادر خوردم گفتم این چیه ما چی جوری خوردیم اینو 🤪🤪

کلا شیر خشک بد بو خیلی من موندم این بد بو رو چجوری بچه می‌خوره 😬

آره واقعن

چون امگا سه داره ☺️

دقیقا منم
میگن امگا داره مثلا

سوال های مرتبط