۳ پاسخ

انشالله ولی صب بی بی چک زدم منفی بود

بازم صبر کن عزیزم خدا بزرگه من خودم الان تو اقدامم فردا باید پریود بشم استرس دارم اصلا حال روحیم خوب نیست اصلا با اینکه علایم هم دارم ولی میگم احتمالا بخاطر مصرف داروهامه

سلام میگن علایم پریودی وحاملگی یکیه من سر پسرم تا هشت روز منتظر بودم که پریود میشم شوهرم همش می‌گفت حامله ای میگفتم نه بابا تا اینه هشت روز بعد بی بی چک زدم دوتا خط یکی پررنگ یکی خیلی خیلی کم رنگ افتاد

سوال های مرتبط