۷ پاسخ

من بهش میگم با گریه حرف میزنی من متوجه نمیشم شمرده و بدون گریه بگو تا بتونم کمکت کنم، اونم فوری گریه رو قطع میکنه خیلی عادی خواستشو‌ میگه😂 منم در ادامه میگم مامان برای گفتن درخواست هایی که داری لازم نیست گریه کنی اگه عادی ام بگی من هرقدر بتونم انجامش میدم، ولی خب اگه چیز غیر منطقی ام بخواد با گریه بهش نمیدم حالا یا حواس پرت میکنم یا جایگزین میدم یا باهاش حرف میزنم اما در کل دوتا روش اول بهتر از حرف زدن جواب میده

سلام پسر منم همینطور بود وقتی گریه می‌کنه بگو عزیزم گریه نکن باهام صحبت کن ببین اگ‌باز گریه کرد‌بلند‌شو برو اگ‌اومد دنبالت بگو‌مامان من متوجه نمیشم تو‌چی میگی گریه نکن تا متوجه بشم
،،برا‌هر‌چیزی گریه کرد نده بهش بزار گریه کنه تا متوجه بشه قرار نیست همه‌چیز در اختیارش باشه بزار گریه کنه محل نده بگو‌نمیشه‌ دعواشم نکن یکم گریه می‌کنه خودش خسته‌میشه
،،،،،و‌بگو‌بیا باهم دعوا کنیم بگو اگه نزنی میخوری تو‌یواش بزنش بگو من زدتمت توهم باید بزنی و...

پسر منم هم از کوچیکتر از خودش هم از بزرگتر از خودش نمیتونه دفاع کنه و گریههههه و منم دنبال راه حلم

بچه وقتی با گریه کردن به خواسته هاش برسه یاد میگیره برای همه چیز گریه کنه تا به دستش بیاره اگه گریه کرد گفت فلان چیزو میخوام اصلا به روی خودت نیار بگو وقتی ساکت شدی بهت میدم من امتحان کردم
من و همسرم قبلا وقتی پوریا گریه میکرد سریع هرچی میخواست بهش میدادم ولی چند روز هرچی گریه کرد پاهامو کشید انگار نه انگار میتونی هدفون بذاری گوشت تا اذیت نشی
وقتی ببینه با گریه به خواسته هاش نمیرسه دیگه گریه نمیکنه

همشون همینن
من دقت کردم روزایی که خیلی ری اکشن نشون میدم بدتر میکنه یوقتا اصلا به روت نیار انقدر تکرار کن تا بدونه گریه اش خیلی هم کارساز نیس

سلام عزیزم اینجور مواقع فقط بغلش کن
تا اروم شدنش سفت بغلش کن و نازش کن
منم تجربه ی تورو دارم ولی دقت کردم هر موقع تا اروم شدنش بغلش میکنم و میبوسم و نازش میکنم و باهاش حرف میزنم و حواسشو پرت میکنم خوب میشه
واقعا درکت میکنم

بخدا انگار از زبون من گفتی اینا رو.‌تازه ی خاهر 1۸ ماهم داره دیگ نگم من مردم دیگ

سوال های مرتبط