بخاطر متفاوت بودن هورمون های یدن مادر و نوزاد
من بردم دکتر امروز گفت اگزما یا حساسیت به ی چیزی من که پروتئین گاوی لبنیات حبوبات گوشت گاو و گوساله اصلا نخوردم از سر پسرم یادم بود که نخورم ،ولی خیییلی داغونه بچه م دکتر ی شامپو داد با ی کرم ایروکس ببینم خوب میشه یا نه اگه میخوای عکسشمبدم همین امروز رفتمدکتر دکترشم فوق العاده است
از گرما هم هس
من بردم پسرم و دکتر گفت پروتئین گاو نخور لباس هم کم تنش کن از گرما هم میشه آخه شهر ما بشدت گرمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.