۵ پاسخ

نمیتونه خوب از سینه بخوره برا همین ضعیفه فکش ،یکم بزرگ بشه خوب میخوره،با شیشه نده شیرخشک رو با قاشق یا قطره چکان بده اگه نمیخوای سینت رو ول کنه

پستونک بده

خب شاید با شیرت سیر نمیشه

پستونک
باید تلاش کنی ت بگیره

پستونک بده بهش وقتی سیر بود ، انشاالله بگیره چون جانا نگرفت متأسفانه

سوال های مرتبط