۴ پاسخ

۶۰ میل برای ۹ روزگی خیلی زیاده شاید خودش بخواد بخوره ولی تا سه هفتگی نشون نمیده یهو سه هفتگی میبینی دل دردی شده فعلا باید ۳۰ میل بهش بدی اینو روی تجربه میگم البته من شیر خشکیه ولی اوایل ولع داشت منم بلد نبودم بهش میدادم الان دل دردی شده و داره دارو استفاده میکنه دکتر متخصص نوزادان بردمش بهش گفتم خب شیر میخواد چیکار کنم مرتب صورتش رو کج میکنه دنبال سینه میگرده و گرسنه اشه دکتر گفت اندازه معده بچه ات مثلا فلان قدره
بیشتر ک توش بریزی باعث یکی استفراغ ک من بچم استفراغ نمی‌کرد و یکی دل دردش میشه ک و حتی ممکنه باعث یبوست بچه بشه و گفت اسم اینکه بچه مرتب دنبال سینه میگرده س مدل رفلاکس ک اگر نگرده یعنی خدایی نکرده بچه یه قسمت مغزش مشکل داره و ولع بچه هم کاملا غریزیه و هیچ ارتباطی با گرسنگی نداره هر دو ساعت تا سه هفتگی باید ۳۰ میل بخوره و از ۳ هفتگی ۶۰ میل این قانون ثابت برای اندازه معده نوزاده

یه چیزهایی هست مثل یه نی میمونه که یه سرش میره داخل شیشه، یه سرش به کنار نوک سینه میچسبه، اونجوری بده که سینه رو ول نکنه، شیشه راحته، عادت کنه دیگه سینه رو نمیگیره
بیشتر بچه ها ولع مکیدن دارن پستونک دکتر گفت بده

دهختر من اون اوایل ۳۰ میل میخورد

پسر منم ولع مکیدن داره دیگه پستونکیش کردم

سوال های مرتبط