من 40 هفته و 4 روز دردم گرفت زایمان کردم
استرس نده به خودت بدتر
دوش آب گرم بگیر اسکات بزن زیر دوش کمرت ماساژ بده
رابطه جلوگیری نکن
حالت سجده بشو کم کم زور بزن نوک سینت ماساژ بده
من ک اینا انجام دادم
ساعت9شب کیسه ابم پاره شد تا رسیدم بستری کردن شد1نیم شب
بعد یک قرص زیر زبونی فشار دادن ساعت2خوابیدم تا 6,صبح 6ک بیدار شدم 45دقیقه زایمان کردم😂
مگه تا چهل هفته نباید صبر کنی بعد اگر نشد آمپول فشار بزنن. شما که ۳۸ هفته ای
وقت داری هنوز
دمنوش نعنا بخور، ورزش و پیاده روی زیاد کن
دوش اب گرم هم بعد از پیاده روی عالیه
من دقیق ۴۰ هفته شد که دردم شروع شد. چرا الان مگه مشکلی داری؟؟
الان که ۳۹ هفته چرا باید بستری بشی؟؟
مگه چند هفته ای؟؟
اگرمشکلی نداری،صبرکن هفته 38هستی
پیاده روی زیادانجام بده،رابطه داشته باش،اسکات بزن،پله بالاپایین کن ازدسشویی ايراني استفاده کن
منم دوس دارممم ۵ روز دگ فرصت دارم دردم نگیره باید خودم برم بستریشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.