تو فرنی
تو پنکیک
تو میوه خوری
تو اتمیل
بعضی وقتا هم با قاشق له میکنم میدم بهش
یا تو پستونک میوه خوری یا فرنی یا اتمیل
سلام گلم
تو روبیکا گروه دارم دوست داشتی بیا
پیام بده عضوت کنم
@Reyhaneh_1404_72
توی عصاره خوری میدم بهش
راحت میخوره
تو عصاره خوری
توی عصاره گیرش میریزم
تو پستونک میوه خوری
تو میوه خوری
یا با فرنی
با پشت قاشق له میکنم میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.