خانما شما موز چجوری به بچهاتون میدین؟

۹ پاسخ

تو فرنی
تو پنکیک
تو میوه خوری
تو اتمیل
بعضی وقتا هم با قاشق له میکنم میدم بهش

یا تو پستونک میوه خوری یا فرنی یا اتمیل

سلام گلم
تو روبیکا گروه دارم دوست داشتی بیا
پیام بده عضوت کنم
@Reyhaneh_1404_72

توی عصاره خوری میدم بهش
راحت میخوره

تو عصاره خوری

توی عصاره گیرش میریزم

تو پستونک میوه خوری

تو میوه خوری
یا با فرنی

با پشت قاشق له میکنم میدم

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان ۱۴ ماهگی
مامان Araz❤ مامان Araz❤ هفته چهلم بارداری
مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی