۷ پاسخ

نه نمیده

عزیزجان ما تو روبیکا یه گروه زدیم برای کسایی که اقدامی اند و قصد بارداری دارن
خاستید به این آیدی پیام بدید لینکو براتون بفرستم عضو شید
@malos_j
اگرم نشد آیدی خودتونو بزارید

نه عزیزم بزارموعودت، من ۱۲روزمونده بودبه پریودم لک صورت دیدم یک قطره دیگه نیومد۹روزمونده بودبه موعودبی بی زدم منفی الان نشستم تازمان پریودیم ک ۳روزدیگه هست

باید صبر کنی حتی تاخیربشه

ن عزیزم زوده

اصلا چون هنوز به رحم نچسبید شاید هنوز لقاح هم انجام نشده باشه الکی میخوره تو ذوقت باید صبر کنی موعدت بشه

طبق تجربه حداقل موعدت بزن

سوال های مرتبط