نه من ۳۷ هفته اومدآمپول هم نزدم بستری نشد
من ۳۷و ۳روز زایمان کردم بچه رسیده
نه دیگه کامله
اگر امپول ریه نزده باشی ممکنه به شرایط بچه بستگی داره
بستگی داره پسرمن 36هفته به دنیا آمد دستگاه و لازم نداشت .
نه دختر من۳۶ ب دنیا اومد نرفت
نه عزیزم
۳۷هفته بچه کامل کامله
ن عزیزم
فکر نکنم چون دیگ کامله
علائمی چیزی داری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.