هنوز خیلی مونده تا زایمان قربونت
ولی منم بشدت تو فکرشم وو تموم پرسو جوهایی که کردم فقط ب یه نتیجه رسیدم
سزارین:))
قطعا انتخابمه .. چون هم کمتر عوارض داره هم نقاحت داره ولی حداقل بدنم اسیبی نمیبینه
عزیزم اینجا نظرات متفاوت هرکی یه چیز میگه به نظر من برو بزن اینترنت گوگل سرچ کن تفاوت زایمان هارو خودت مقایسه کن ببین کدوم عوارضش کمه کدوم زیاد کدوم سخت کدوم راحت اینجا بدتر ذهنت درگیر حرف بقیع میشه
من طبیعی بچه اولم روآوردم اینم ایشالا طبیعی
اصلا ب این فکر نکن ک 1 ساعت بعد پاشی
سزارین دردش قابل تحمله .. چون من کیست داشتم و یبار شکمم پاره شد میگم واقعا دردش قابل تحمله
من یکبار سزارین شدم و واقعا راضیم من از طبیعی میترسیدم و تحمل و صبرم کم بود البته من سزارین اجباری شدم ولی تا یک هفته درد داری و خیلی اذیتی عمل عوارض داره ولی نه انقد ترسناک و سخت
طبیعی اگه بخوای باید قبلش ورزش های مخصوص کنی و آماده کنی بدنتو و لگن خوبی داشته باشی وگرنه خیلی اذیت میشی
از من که سزارین شدم بهت نصیحت زایمان فقط طبیعی
به نظرم حالا اصلا نمیخواد به زایمان فکر کنی
صبر کن اون ماه آخر دکتر معاینه میکنه وضعیتت رو چک میکنه
شاید اصلا انقدر خوش زا بودی که اونقدر اذیت نشدی
و اتفاقا بعد از زایمان طبیعی آدم خیلی راحت تره،نقاهتش کمتره،قشنگ میتونه با خیال راحت چیزی بخوره شیرش بیاد،بچه رو بغل کنه...
خب سزارین آسونتره .. درد رو تحمل نمیکنی ... من خودم دوتا طبیعی داشتم .. من خودم تحملم بالاست .. ولی آخرایی که بچع میاد کم میارم
منم میترسم ولی همش ی ساعته تموم میشه
سزارین خیلی عوارض داره
فعلا ب این چیزا فک نکن زوووده
استرس نداشتع باش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.