مامانا لطفا راهنمایی کنین
خیلی هم نی نیم زور میزنه

تصویر
۳ پاسخ

تا40روزگی همینجوری هست بچه منم همینجوری بود

کولیک هم نفخ زیاده که بچه معمولا زور میزنه تا باد ازش خارج بشه و شکمش زیاد قور قور میکنه. رفلاکس مربوط به معده س که بچه شیر بالا میاره. هر کدوم مشکل جداس و داروی جدا داره. دخترت اگه خیلی زور میزنه کولیکه باید ببری دکتر قطره میده. مرتب بهش بده بعد ۴۰ روز خیلی بهتر میشه ولی فکر کنم تا ۴ ماهگی باشه باهاشون

کولیک و رفلاکس

تصویر

سوال های مرتبط