تا40روزگی همینجوری هست بچه منم همینجوری بود
کولیک هم نفخ زیاده که بچه معمولا زور میزنه تا باد ازش خارج بشه و شکمش زیاد قور قور میکنه. رفلاکس مربوط به معده س که بچه شیر بالا میاره. هر کدوم مشکل جداس و داروی جدا داره. دخترت اگه خیلی زور میزنه کولیکه باید ببری دکتر قطره میده. مرتب بهش بده بعد ۴۰ روز خیلی بهتر میشه ولی فکر کنم تا ۴ ماهگی باشه باهاشون
کولیک و رفلاکس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.