شیافم برداشتم تبش پایین نمیاد چیکار کنم😭

تصویر
۴ پاسخ

چن بار پاشویه کنم چقدر؟؟

عزیزم در تب بالا شیاف خیلی خطرناکه اول باید با پاشویه تب رو کنترل کنی

پاشویه کن
با پارچه نخی که آبش رو حسابی چلونده باشی
رو شکم
زیر بغل
پا
دست
بذار
خنک بشه

به هیچ عنوان رو پیشونی و سر نذار

پاشویه کن

سوال های مرتبط

مامان آرش و آیدا🇮🇷 مامان آرش و آیدا🇮🇷 ۱۵ ماهگی