خانوما دخترم ۸ روزشه تب داره هی میره روی ۳۷ و ۶ چیکار کنم

۴ پاسخ

حتما ببر دکتر .دکتر گفت تب توی نوزاد سریع باید پیگیری بشه

لباش زیاد تنش نکن کم کن لباساشو

حتما ببر درمونگاه

۳۶ خوبه ولی اگه دیدی هی بالا میره ببر متخصص اطفال

سوال های مرتبط

مامان پناه🤩💞🫀 مامان پناه🤩💞🫀 ۱۰ ماهگی
مامان رستا🩷 مامان رستا🩷 ۱۲ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد