به نظرم بعداز ۱۴روز نشون میده. حتی ازادسازی هم که میزنی همینه
من روز ۱۷ رفتم ازمایش دادم
ب نظرم زود زدی صبر کن
زود زدی عزیزم باید چند روز دیگه تکرار کنی انشالله اوکی میشه
مارک تست مدیکور صورتی بگیر این مدل اصلا به درد نمی خوره من ماه پیش برام مثبت شد کلا پررنگ افتاده ولی بعد پریود شدم شماهم امید داشته باشع
۱۶ آزادسازی بی بی چک منفی ممکنه بعد چند روز مثبت بشه کسی اینطوری بوده؟؟؟؟
مارک تستو مدیکور صورتی بگیر اون زودتر نشون میده
جلوی نور لامپ چراغ قوه ی گوشیت نگاش کن
منم دوبار ای یو ای ناموفق داشتم کااامل حالتو درک میکنم انشالله ک شما بارداری ولی اگه خدای نکرده منفی شد ناامید اصلااا نشو شاید خدا واست یه طور دیگه خواسته
من بعده ای یو ای با ای وی اف باردار شدم
حالا بزار ببین هاله داره یانه. بزار یه سطح صاف بمونه
منم بی بی چکام منفی میشد روز بعد نگاه میکردم یه هاله ی خیلی کمرنگ که فقط خودم میدیدمو حسش میکردم بود. حامله بودم
انشالله که نتیجه میگیری
شاید زود زدی عزیزم صبر کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.