عزیزم مگه میشه ینفر تو نه ماه بارداری که هورموناش ریخته بهم ارومه اروم باشه ؟؟
بله اگر بیش از حد باشه بچه ممکنه کولیک بگیره و گریه های شدیدی بگیره اما به خودت عذاب وجدان نده تو همین الانم میتونی رعایت کنی هنوز وقت هست هر زمان عصبی میشی به طریقی که میدونی اروم میشی سریع خودتو اروم کن و از ادمایی که اذیتت میکنن دوری کن من واقعا بابام خیلی اذیتم میکرد و دائم چشمم گریون بود تو بارداری دیگه کلا شوهرمم گفت حرف نزن باهاش الان میام خونه مامانمو میرم با بابام اصلا حرفم نمیزنم واقعا ارومم ولی اینو بدون ما هم اولین بارمونه داریم زندگی میکنیم خطا میکنیم و بالاخره یاد میگیریم غصه چیزیو الکی نخور از الان به بعد دیگه برای بدن خودت و نینی جبران کن و خودتو کنترل کن ♥️
کولیک و رفلاکس
تو دوره بارداری باید مدیریت کنی که از استرس و گریه و ناراحتی زیاد فاصله بگیری
ی مقداری طبیعی هست .نگران نباش.
هروز خوب نیس
عزیزم همه آدما ی مقدار استرس و ناراحتی رو تجربه میکنن..گاهی گریه میکنن
همیشه که آدم سرحال و خوشحال نیست مخصوصا بااین وضع هورمون ها..
سعی کن کنترلش کنی..
کولیکیمیشه
استرس و ناراحتی باعث زایمان زودرس،خوب رشد نکردن جنین،کولیک میشه
هر۲بده
استرس ک سمه گریه هم باعث میشه جنینت ناراحت بشه و واکنش نشون بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.