ازمایش کلوگز
زیادشو خوردم کمیشو ریختم رفت

۱۳ پاسخ

باید همشو میریختی دور چیه اخه

چرا حالت بهم خورد منکه ناشتا بودم البته همه باید ناشتا باشن بعد خیلی گرسنم بود محلولم شیرین تا تونستم خوردم که ضعف نکنم😂😂😂

منم تهههههش رو نخوردم 😂😂😂

مزخرف ترین آزمایش منکه مردم و زنده شدم

منم دوتا خوردم بدبختانه🤦
امیدوارم بتونم تحمل کنم ولی خب در کل خوب بود 🥲🫠

منم دوتا خوردم الان خداکنه بالا نیارم

بهتره بود همش را میخوری به مسئول نمونه گیری بگو حتما مطمئن بشی اشکالی نداره
من ۲ تا پودر داشتم بیچاره شدم 🤦🏻‍♀️

کار اشتباهی کردی و خودتو گول زدی
جواب آزمایشت خراب میشه

منم تازه خوردم، امیدوارم بتونم تحمل کنم

آفرین 😂😂😂
منه بدبخت که دوتا بهم دادن خوردم
تا ظهر تو شکمم آب قند قلپ قلپ میکرد
سوار پیاده که میشدم از ماشین هی میرفتم آزمایش و میومدم خم که میشدم میومد بالا می‌رفت پایین 😂😂😂

بهتر بود همشو میخوردی
چون گرم و دوز گلوکوزی که استفاده کردی مهمه

باید همشو میخوردی، بینش میتونستی چند قلوپ اب سرد بخوری که بتونی تحمل کنی

قانونا باید همشو میخوردی

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کایان مامان کایان ۱ ماهگی
مامان ذوالفقار🩵 مامان ذوالفقار🩵 ۸ ماهگی
مامان امیر 🩵🐣 مامان امیر 🩵🐣 ۱ ماهگی
مامان آدریان مامان آدریان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امیررضاامیرحسین مامان امیررضاامیرحسین ۱۰ ماهگی
مامان امیررضاامیرحسین مامان امیررضاامیرحسین ۱۰ ماهگی