غذات همون غذای همیشگیت باشه ، فقط حواست باشه ۸ الی ۹ ساعت باید ناشتا باشی
درکلدر طی دوران بارداری سعی کن نوشابه مصرف نکنی 🫠
ن عیب نداره اگر دیابت بارداری نداشته باشی بدنت خودش انسولین میسازه و قندخون پایین میاد مثل همیشه. منم شب قبلش شیر موز خوردم😂
نخور😐
عزیزم جدای از قند و ازمایشش نوشابه نخور خیلی ضرر داره هیچ خاصیتی نداره واسه بچه من تا الان اصلا نوشابه نخوردم
نه باوا من آخر شب بستنی خوردم صبحش رفتم آزمایش دادم
ده ساعتو ناشنا بمون
دیگ خوردی نمیخوردی بهتر بود شام چیز قندی نخور
نه ایرادی نداره دیگه نخور
دیشبم خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.