۴ پاسخ

حداقل ۸ ساعت باید ناشتا باشی

نه .۸ الی ۱۰ ساعت بعد پس ازمایش بده تنطیم‌کن خودت ساعتو دیگه

فکر کنم 10تا 12 ساعت باید ناشتا باشی

دیر وقته باید حداقل ۱۰ ساعت ناشتا باشی منم فردا قراره ازمایش بدم ساعن ۸ و نیم شاممو خوردم

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری