خانوما از 6ماهگی باید آد رو قطع کنیم؟

۲ پاسخ

بجاش مولتی باید بدی
اگه نمیخوای مولتی بدی همون آد رو بده حدقل چون خیلی واجبه

آره عزیزم بعدش مولتی جایگزین میشه وآهن

سوال های مرتبط

مامان ایلیا 👶🏻🤰 مامان ایلیا 👶🏻🤰 ۱۰ ماهگی
مامان فندق

 💕 مامان فندق 💕 ۱۲ ماهگی