والا منم از دیروز دارم میخوام همونو گرم کنم خیلی وقتا اینکارو میکنم چرا سمی بشه اخه؟
تو یخچال ایراد نداره
من مال ظهر رو دیشب گرم کردم خوردم و الانم دارم اس میدم😂😂😂
اگه بیرون از یخچال زیاد نمونده باشه مشکلی نداره سمی نمیشه خودبخود باید تایم زیادی بیرون از یخچال باشه که فاسد بشه
منکه گرم میکنم میخورم
الان اینو از شما شنیدم😐
اگه تو یخچال بوده مشکلی نداره
بده بخوره منم گرم میکنم میدم
اگرتویخچال بوده هیچ مشکلی نداره
بخور هر چی شد پای من😁
اگه داخل یخچال باشه ک چیزیش نمیشه
اگه بیرون یخچال مونده باشه
اون دو تا بچه بنده خدایی هم که ماکارونی خوردن و فوت شدن علتش فاسد شدن ماکارونی بوده. غذا بیرون یخچال و توی هوای گرم مونده بود.
حالا اگه میترسید، خودتون بخورید اما برای بچه هاتون یه غذای تازه بپزید یا املتی چیزی بدید
ما که میخوریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.