بچه منم واکسن زده یکسره گریه میکنه خیلی بدجور تاحالا اینجوری نبود فک کنم سنگینه واکسن ۶ ماهگی🥲
سلام من واکسن دوماهگی دخترم رو که زدم وقتی اومدیم خونه، مادرم اطراف واکسن رو با روغن محلی (روغن گوسفند) چرب کرد و دخترم فقط قبل از زدن روغن محلی خیلی گریه کرد, بعدش کلا درد پاش آروم شد، واسه واکسن ۴ ماهگی تا بعد از ظهر روغن محلی نزدم بیشتر گریه کرد ولی وقتی زدم دیگه درد پاش رو آروم کرد
ای خدا
ایشالا راحت بگذره واسش کوچولو
منم هفته دیگه باید برم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.