۳ پاسخ

کلا نیکان خوبه ، نیکان اقدسیه رو تجربه ام بیشتر جاری ام و چند تا از دوستام اونجا بودن خودمم ایشالله میرم اونجا ولی نیکان سپید هم خوب شنیدم ازش

اگ منظورت نیکان حکیمیه هست خاهر رسیدگیشون شایدخوب باش‌.ولی هزینه هاش برای ی شب و سزارین بالای ۱۰۰میلیون درمیاد

من نیکان غرب بودم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری