بهداشت گفت بچت خیلی کوچیکه!😥😭

۱۶ پاسخ

ول کن خواهرم دکترت هرچی گفت تازه وزنشم کم باشه بدنیا اومد ورن میگیره نترس

بهداشت فقط می ترسونه برای منم گفت دکترم گفت نه خوبه

بگو باشه شما درست میگید .ولشون کن چهارتا منگول جمع شدن دور هم تو بهداشت فقط به ادم استرس میدن

لیدی میل بخور . دوم نگران نباش وزن بچه منم کمه بچه خواهرمم کم بود بعدش تپل میشن

چقده من ۳۱هفته رفتم دوتادکتردیدن گفتن عالیع وزنش بعدبهداشت گف وای خیلی کمه وزنشم🤣

بهداشت همه چی واسه خودش میگه،توجه نکن،ببین دکترت چی میگه
سر بارداری اولم همش میگفتن بچت ریزه بچت وزنش کمه،شکمم هم کوچیک بود میگفتن قطعا وزنش خیلی کمه،دنیا اومد وزنش ۳۴۰۰بود

خب وقتي ٣هفته بيش گفتن وزنش كمه بايد همون موقع ميرفتي دكتر پيگيري ميكردي كه زودتر كمبود وزنش جبران شه عزيزم

منم وزن بچم 2100بدنیاٱمدالان وزن گرفت خداروشکر وهیچ مشکلی نداره

حرف اونا روول کن تواین ۳هفته هم وزن اضافه کرده ۲ به بالا خوبه نگران نباش من دخترم ۱۸۰۰ بود بدنیا اومدم به دکترم گفتم پسرم چی گفت نه این وزنش خوبه بازم ماه آخرچیرای پروتئین دار زیاد مصرف کن وزن بچه تاثیر داره

اجیل حلیم بستنی دلستر بخور با مرغ و گوشت

عزیزم ی سونوگرافی خوب برووو مطمئن باش بهداشت از اول تا اخر الکیههه

خب سه هفته پیش پودر لیدی یا چیزی مصرف کردی برا وزن

مگه وزنش چقدره؟ به حرف دکترت گوش کن ببین اون چی میگه

۳هفته پیش ۱۶۹۰

چند کیلوعع مگه

چندکیلوعه

سوال های مرتبط