بهداشتو ول کن.سونو رفتی تاخالا گفتن اب نرماله یانه؟
منم بارداری قبلی شکمم یذره بود ک رفتم زایمان زایشگاه فکرمیکردن من زایمان زودرس گرفتم 7ماهمه.هم میزان اب خوب بود هم وزن بچه
بنظرم اصلا اصلا رو حرف بهداشت حساب باز نکن
وای از بهداشت چقدر احمقن
با یه نگاه گفت آب دور بچه کمه 😂 متخصصا هم اینطوری از رو ظاهر نظر نمیدن
سایز شکم اصلا ربطی به اندازه و سلامت بچه نداره
نمیدونم چرا هنوز تو بهداشت اینجوری استرس میدن
بهداشت هیچی حالیشون نیس ولشون کن حرف دکترت مهمه
شکم کوچیک ربطی به این چیزا نداره
آخرین سونو اب دورش چند بود؟
مایعات که زیاد بخور
ولی اگه از آخرین سونو خیلی گذشته یه چکاپ شی بد نیس
بهداشت چرت و پرت زیاد میگه
ربطی به شکم نداره
چ ربطی داره. حالا من شکمم بزرگه ولی آب بچم 9 بود. البته من آب ومایعات کم میخوردم.
ولی در کل مایعات زیاد بخور عزیزم
سایز شکم اصلا ربطی به سلامت بچه نداره.. چکاب هارو انجام بده ولی نگران نباش..حرف دکترت رو جدی بگیر نه بهداشت
اخرین سونویی ک دادی ابش چقدر بود؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.