۶ پاسخ

خودت بخر از داروخونه طعم توت فرنگیش خوبه

لیدی مل برای افزایش شیر هم خوبه برای همین گفته بعد زایمان

ضرر نداره اصلا بخور

من خودم از چند هفته پیش بهش گفتم نوشت چند هفته قطع کردم باز شروع کردم به خوردن هیچی هم نشد

آزاد میدن داروخانه ها ولی حتما نیاز نبوده که دکتر پیشنهاد ندادن

آخه بعد زایمان به چه درد تو میخوره😐😐😐

سوال های مرتبط

مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد