منم فقط سوئیسی گذاشتم چون کریر برای الان مناسب نیست بچه اذیت میشه نمیشه گذاشت داخلش
کریر بیخودیه... محیط، بیمارستان کثیفه نبری بهتره
من سوییسی بردم ولی همراهم اینا ازش استفاده نکردن با پتو دورپیچش برمیداشتن 😄👼🏻
من سوییسی بردم ...ولی مامانم اینا با دورپیج راحت تر بودن .
اره سویسی و بزار توی کریر بچه رو بزار توش کریر وسطش خیلی گوده بچه میفته تهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.