من خودم ۴سال اقدام بودم
سعی کن پیاده روی بری هر روز نه اروم باشه نه مثل دویدن
هر روز یدونه گوجه بخور گوجه شانس باروری رو بالا میبره
چاییتو یا با خرما یا با کشمش بخور
چایی دم کردی چوب دارچینم بنداز توش
حالا باز یادم افتاد میگم بت
بعد اقدام بخواب و کمی زیر پات قسمت رونت بالشت بزار چندساعت بعدا بلند شو
مغزیجات ... مکمل ها مثل امگا ۳ ویتامین دی منیزیم کلسیم ... پیاده روی و تغذیه خوب ... و تهش بیخیالی
حتما تغذیه رو سالم کن فسفود نخور، پیاده روی خیلیییی خوبه ، من این ماه ک باردار شدم ماه قبلش از قبل پریودی میرفتم پیاده روی تا موقع اقدامم، کلا قند رو حذف کن ، گرمی جات بخور خیلی هم نه ، من تو پریودی هرشب شکمم چرب میکردم با روغن سیاه دونه و میبستم کلا تا آخر پریودی بسته بود فقط موقع ک چرب میکردم باز میکردمش یا حموم میرفتم ، استرس هم از خودت دور کن ،
بیخیالی
قند مصنوعی رو کلا بذار کنار رحمت فعال میشه
قربونت برم هنوز زوده دیگه تازه اقدام کردی ولی اگه خاستی قرص ولومن بخور مکمل خوبه
هزار تا مشکل هست. پرولاکتین بالا. لوله بسته. کیست و اندومتریوز. تیروئید. سیستم ایمنی ضعیف. انعقاد خون . همشو چک کن
عزیزم بی خیالی بهترین درمانه ، استرس خیلی تاثیر میزاره بعدم ۶ ماه تا یک سال اقدام کنی و باردار نشی طبیعیه پس نگران نباش
اصلاح سبک زندگی و ورزش برای من جواب داد
من یک سال اقدامم
به خوردن نیس ک بعضیا دو سه سال اقدامن نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.