۳ پاسخ

باید با وزن و قد موقع تولد مقایسه کنی (طبق نمودار رشد خودش )بهداشت ببری یا خود متخصص بهت میگن خوبه یا ن

آره عالیه قدش یذره خیلی کم وزنش کمه

بله عالی

سوال های مرتبط

مامان ستین مامان ستین ۱ سالگی