تا ۴ هفته هم رشدش عقب باشه مشکلی نیست بعدش دیگه iugrحساب میشه ۴ روز واقعا نگران کننده نیست حساس نباشین
من ۲۷ هفته و چند روز رفتم
تو سونو ۲۶ هفته و چند روز زد
گفت این یعنی رشدش جلوتر هست از سنش
رو ۳ کیلو خوبه نگران نباش
ماشالله خوبه که
اگه سزارینی خب اشکال نداره وزنش بیشتر بشه اگه طبیعی بفکر درامدنش باش🥴😂مهم بعدنه با شیرخوردن وزن بگیره
ماشالله زن داداشم بچهاش همشون کمتر سه کیلو بدنیا میان ولی بعدن با شیر خودش چقدر تپلی میشن
بنظرم ماشاالله خوبه وزنش
3 هفته دیگ تا دنیا بیاد نزدیک 3800 4 کیلو میشه دیگ
وزن خیلی زیادم خوب نیس
بازم خوبه که
من۳۹هفته و۱روز زایمان کردم وزن۳۲۶۰گرم بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.