۶ پاسخ

تا ۴ هفته هم رشدش عقب باشه مشکلی نیست بعدش دیگه iugrحساب میشه ۴ روز واقعا نگران کننده نیست حساس نباشین

من ۲۷ هفته و چند روز رفتم
تو سونو ۲۶ هفته و چند روز زد
گفت این یعنی رشدش جلوتر هست از سنش

رو ۳ کیلو خوبه نگران نباش

ماشالله خوبه که
اگه سزارینی خب اشکال نداره وزنش بیشتر بشه اگه طبیعی بفکر درامدنش باش🥴😂مهم بعدنه با شیرخوردن وزن بگیره
ماشالله زن داداشم بچهاش همشون کمتر سه کیلو بدنیا میان ولی بعدن با شیر خودش چقدر تپلی میشن

بنظرم ماشاالله خوبه وزنش
3 هفته دیگ تا دنیا بیاد نزدیک 3800 4 کیلو میشه دیگ
وزن خیلی زیادم خوب نیس

بازم خوبه که
من۳۹هفته و۱روز زایمان کردم وزن۳۲۶۰گرم بود

سوال های مرتبط