۴ پاسخ

اره عزیزم‌خوبه

ارع ماشالاع تازع من 38با زور قرص شده 3اونم تقریبی

عالی بوده منم ده روز دیگه باید برم واسم سونو بنویسه دعا کن رشدش خوب بوده باشه

ماشاالله اره خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی
مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو ۷ ماهگی
مامان دلوین🍼👶🏻 مامان دلوین🍼👶🏻 ۱ ماهگی