اره خیلی خوبه میشه بگی چی میخوری
ماشالله عالیه😍
خیلی خوبه
عالیه
من تو۳۶ هفته ویک روز۲۷۰۰بود دکتر گفت وزنش خوبه،شمام که دیگه خیلی خوبه
عالی، من 40 هفته و 4 روز زایمان کردم، بچه ام 3275 بود
البته تو سونو خطا هم داره، 40 هفته به من گفت 3700 ولی خب پایین تر بود وزنش
عالیه
عالیه من موقع زایمان ۳۱۰۰بود
اره عزیزم
آره خیلی خوبه وزنش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.