۶ پاسخ

سلام گلم میشه بپرسم دکتر پیش کی میری

عزیزم ماشاالله وزن خوبع خدا حفظش کنه
فکر کنم تا اون موقع ۳۵۰۰ تا ۳۷۰۰ میشه
انشالله به سلامتی زایمان کنی

تقریبا ۴

وای پسر من هفته این هفته یعنی هفته35
2200هست
نمیدونم چکار کنم 🥲

الان مال من خوبه وزنش

من بچم ۳۷ هفته ۳۲۰۰ بود وقتی بدنیا اومد ۳۹ هفته ۲ روز ۳۵۰۰ بود

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد